Abrupt einde

26 februari 2019 - Brookvale, Australië

Hallo lieve familie, vrienden en andere enthousiaste mensen,

Hier een wat minder leuk bericht. Zondag stond ik vol enthousiasme mégan en de familie op te wachten bij het vliegveld. Bij aankomst waren we blij elkaar weer te zien. Zin om 3 weken met elkaar op te trekken. Helaas is hier na anderhalve dag een abrupt einde aan gekomen en sta ik er alleen voor. De reden daarvoor ga ik hier niet volledig uitleggen. Maar Mégan en ik zijn vol ongeloof. Ik ben boos en verdrietig. Maar ik ga mij hier niet door bepaalde personen mijn reis laten verpesten. Ik hoop mégan nog tegen te komen in mijn verdere reis, maar de kans is klein.

Aangezien ik er nu alleen voor sta heb ik besloten om met Stray een busmaatschappij de route langs de oostkust af te gaan leggen. Hier ga ik natuurlijk weer heel veel nieuwe mensen leren kennen. Ik zal vrijdag vertrekken met de bus en weet nog niet wanneer ik in Cairns ga aankomen. Maar ik ga over deze reis ongeveer 3 a 4 weken doen. En wie weet vind ik tussendoor nog wel werk.

Voor nu is het een enorme domper. Maar men zegt altijd gaat de ene deur dicht dan openen er altijd weer anderen. Misschien heeft het zo moeten zijn. Voor nu ga ik de komende dagen lekker chillen, en mij voorbereiden op mijn trip langs de oostkust.

Liefs en de volgende keer komt er vast weer wat leuks.

Lysan

1. Corrie Martin van Tiel:
    26 februari 2019
    Laat je niet kisten en ga ervoor succes en veel plezier
  2. Ina van Oort:
    26 februari 2019
    Hoi Lysan jammer voor je idd n grote teleurstelling. Kop op meid geniet nog van Australië en de leuke en mooie dingen die nog op je pad komen. Succes!