Hello Sydney I'm back

21 februari 2019 - Balaclava, Australië

Hallo lieve familie, vrienden en andere aandachtige lezers,

Valentijnsdag is al weer even geleden en zoals jullie weten ben ik de leukste single ever, en geef altijd fantastisch relatie advies. Dus dat verdient dan wel een cadeautje. Aangezien ik hier geen prachtvent had op de farm heb ik mezelf maar een cadeau gedaan. Ik zat op donderdag om 9 uur savonds klaar (in Nederland 11 uur in de ochtend) om kaarten te bestellen voor Nederlands meest fantastische, hilarische en mode bewuste man Fred van Leer. De eerste teleurstelling kwam als snel want in Tiel was de show uitverkocht. Hier liet ik het niet bij zitten en jawel mensen ik ga na Fred van Leer in Utrecht. Het beste valentijnscadeau ever.

Oke nu genoeg over Fred, back to reality.

Er zijn zowaar 4 weken voorbij gevlogen. Nouja dat lieg ik een beetje. Ik heb 4 weken echt afgelegen gezeten en voor internet moest ik midden in een weiland gaan staan. Het werk was zoals ik al eerder zij niet altijd gemakkelijk, veel tuinieren en zware handelingen doen. Gelukkig in de laatste week heb ik het allemaal een beetje naar mijn eigen hand kunnen draaien en was ik de onhygiënische gebouwen op het terrein zat. Ik ging aan de schoonmaak en geloof me het was echt vies, dat ik soms al proestend, hoesten en niesend te schuur weer verliet. Maar goed alles is schoon. Al vraag ik me af voor hoelang. Gelukkig hoef ik daar niet meer naar om te kijken want lieve mensen I'm on my way to Sydney. I'm back again. Zondag zal ik naar het vliegveld gaan om daar Mégan en familie op te halen I'm so excited. Ik kan niet wachten om de trip naar de oostkust te starten. En naast dat ik deze blog dan zeker goed ga bijhouden hebben mégan en ik een leuke verrassing in petto, later hierover meer. Vanavond slaap ik een nachtje in de city waarna ik morgen vertrek naar Glebe net een stukje buiten de stad. Hier zal ik tot woensdag verblijven en dan start de trip echt.

Dit was het weer, tot snel

Xoxo

Lysan

P.s. Ik zit hier al 4 maanden.