I'm still alive

8 februari 2019 - Sydney, Australië

Lieve familie, vrienden en andere toppers.

I'm still alive, en voor de gene die geen Engels kunnen, ik leef nog. Ik typ deze blog vanuit de auto onderweg terug vanaf Sydney naar Robertson. Ja Robertson dat is de plaats waar ik nu al weer bijna 2 weken aan het werk ben op een Farm. Ik kan jullie vertellen ik zit in de middle of nowhere op een berg met niet tot nauwelijks internet. Vandaar dat het lijkt of ik van de aarde verdwenen ben.

Aan de ene kant heel rustig dit leven maar aan de andere kant mis ik ook leven om me heen. Het werk op de farm is heel anders dan ik gewend was op de andere farm. Ik woon op 100 hectare, deze eigenaren hebben 14 paarden en doen aan eventing. Mijn taak is vooral tuinieren. Dit is wat ik nu bijna 2 weken al doe. Iets waar ik een schijthekel aan heb. Nu vragen jullie je af wat doe je dan bij het tuinieren. Met alle respect ik voel me net een gemeentewerker die wel werkt, ik ben vooral in de weer met de bosmaaier, (is overigens wel goed voor de armspieren), sta als een mijnwerker gaten in de grond te hakken om vervolgens meer dan 100 Agapanthus planten te planten (deze vond ik voorheen mooi, maar nu verafschuw ik ze)., het leuke aan dit werk is dat ik mijn eigen gemotoriseerde 4 weel drive golfkar heb waarmee ik de hele dag rondtour over het terrein. Na een dag van 8 uur werken trek ik mij terug in mijn cottage waar ik heerlijk voor mezelf kook. Ik ben blij met mijn eigen huisje anders vergeet mijn bazin mij. Zo chaotisch is ze. Ze is een schat, maar plannen is niet haar ding. Ik blijf hier nog 2 weken en dan begin ik aan mijn oostkust trip samen met Mégan en fam. Ik mag hopen op beter weer want nu zijn er overstromingen. Ja het weer is niet altijd zonnig hier.

Vandaag heb ik mijn vrije dag heerlijk doorgebracht op Coogee Beach samen met Margon waar we voorlopig afscheid van elkaar hebben genomen. Meid ik heb een top tijd met je gehad en kom zeker je opzoeken in het mooie Brabant.

Nu ben ik dus onderweg naar huis en kook ik ondertussen in de auto aangezien ik eindelijk een mooie kleur heb opgelopen op het strand. Althans het zal bruin worden nu ben ik nog een red lobster.

Voor nu was het dit weer, hopelijk begrijpen jullie dat ik moeilijk te bereiken ben. Maar geen zorgen ik overleef de aankomende 2 weken wel.

Liefs lysan

1. Tenny van ree:
    8 februari 2019
    Het was wederom genieten van je reisverslag. Ik kijk weer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes, Tenny en Wim